19 Haziran 2008 Perşembe

yeniden İstanbul

Oleeey!Bugün akşam biniyorum.Kısmetse cuma sabahı iniyorum.Ceylin'le ilk uzun yolculuğumuz,inşallah bi aksilik çıkmaz.Gerçi uyuyarak geçecek bu yolculuk ama ne biliyim,2 yaşında bi çocuk yolculukta ne yapar.Her ne olursa olsun geliyoruz işte.İçim buruk çünkü kocamla ilk defa ayrı şehirlerde ve 20 gün kadar bi süreyle uzak kalıcaz.Gerçi bazı ayrılıklar evliliğin ömrünü uzatırmış.Ne biliyim yinede burukum işte.Diğer yandan İstanbul'a geliyorum.Annemi,kuzenleri,teyzeleri,dayıları,halaları göreceğim.Doya doya hasret gidereceğim.Tabii birde ilk işim Kantin'e gitmek olcak.Arkadaşlarımı,Şemsanınımı çok özledim.Doya doya sarılıcam onlara.Hadi bakalım bana iyi yolculuklar...
Şemsanım arada bi vuruyor işte öyle sinir harbi,dert edecek bişey yok iyiyim yani.Aştım çünkü artık,ben burdayım ve huzurluyum. İstanbul'dan dönüncede bi kaç fikir var kafamda onlara girişicem.Zaten geldiğimde de konuşuruz.Şimdilik hoşçakalın...Bay bayın...

Hiç yorum yok: