4 Haziran 2008 Çarşamba

sanırım terkedildim

Nerdesiniz yaa!Kimse uğramıyormu bu siteye,yorum yapsanıza hadi.Of valla yalnızlık insanı fena yapıyor.Sanki boşlukla konuşuyorum.Neyse sesimi duyan birileri çıkar elbet birgün.İstanbul İstanbul!Hani hep duyardımya,ne onunla ne onsuz diye.Bugüne kadar hiç ayrılmadımki memleketimden.Burayı çok sevdim,iyiki gelmişim hoşum,boşum diyorum ama içimden bir ses te"şu yan binanda annen, teyzen,kuzenin,halan,dayın vs...olsaydıda uğrasaydın" diyor.Olsa iyi olacaktı,ama yok!Kesinlikle şikayetçi değilim.Kendim seçtim,uyguladım,devam ediyorum yoluma...
Bak hayat sana söylüyorum,artık canımı sıkmaların yetti.Eğer her insanın hayatta birkaç şans geliyorsa kapısına,banada yolla şu uğurundan.Sevgi dolu,hayat dersi veren süslü edebiyat yazıları gibi değil herşey işte.İsyan bayrağını salladım artık.Ya pes edicen gelicen,yada bas git gözüm birdaha görmesin seni.
İyiyim ben, beni merak etmeyin!!!

Hiç yorum yok: