18 Temmuz 2008 Cuma

döndüm

İstanbul macerası bitti.Tabii ki ait olduğum yere döndüm.Kocamı çok özlemişim.Valla evliliğe böyle atraksiyonlar katmak lazım.Birbirimizin kıymetini anlıyoruz.Herşey çok güzeldi.2 düğün 1 nişana eşlik ettim.Yoğunluk vardı yani.Canım arkadaşlarımı bile 1 hafta sonra görebildim.Artık onlarda isyan bayrağını çekince,kaçtım gittim yanlarına.İstanbul bereketli toprak vesselam.Çok güzel süprizlerle karşılaştım.Ama bunu şuan değil,kesinleştikten sonra yazacağım.
Geldim,kaldığım yerden devam ediyorum.Bu sefer misafirleri ağırlamaya başladım.Tatil için gelenler ve bizi özleyenler gelmeye başladı.Azimin ablası,eniştesi geldi.Eski iş yerinden arkadaşı geldi ona eşlik ettik ,gitti.Sırada Azim'in annesi ve babası var.Yine gelecek-ler.Bu arada neden hep Azim'in eşrafı, jetonum yeni düştü.Fırsat kalırsa bizimkilerde Eylül de gelecek.Çok mu kötüyüm ben ya!Neyse ne olursa olsun gelenin başımızın üstünde yeri var.Şimdilik havadisler bunlar.İyiki günlüğüm var...

Hiç yorum yok: