2 Haziran 2008 Pazartesi

browni mucizesi

Sevgili ve pek muhterem patroncum:-) Nassıll canım tatlı istiyor anlatamam.Yani öyle böyle değil resmen krize girdim ya,gözüm döndü.Aklımdan bütün tatlılar geçiyor fakat beni tatmin edecek o hisse henüz ulaşamamışken,tarif defterinde de gezinirken gözüme şu çarptı;"BROWNİ" (YENİ TARİF)(sakızımsı olan) .Malzemelerine baktım fındık dışında herşey var.Fındıksız olurmu?Bence olur dedim ve kaç saniyede hazır edip kaç saniyede fırına attığımı bilmiyorum.Vee pişti...Mucizevi ve kurtarıcı o şey beni bekliyor mutfakta.Pişmesini de beklerken "biraz uyuyayım Ceylin'de uyuyo nasılsa,vakit geçsin yoksa öylece saldırcam"diyorum içimden!Tabii soğumasını beklemeden gözümü kapatıp tepsinin yarısını yedim.Ceylin ve Azim'e 1'er dilim anca düştü.Ve gün boyu ondan yedim,bitirdim.Şimdi sanırım bu tarif sevgili annenizin tarifiydi.Ne büyük mutluluk ki;annenizden size,sizden bize ve Ceylin'e geçecek bi miras bu.Siz belki o browni'yle geçirdiniz çocukluğunuzu,bende çok sevdim bu tarifi,yaptım,yedim, bide benim kızım yedi.Yani bunu anlatamıyacağım ama çok yoğun yaşadım bu duyguları.Allah annenizden razı olsun,toprağı bol olsun(anneniz yerine Gülseren teyze diyesim geliyor ama tam emin değilim Gülsen'mi Gülseren'miydi.)Sanki browni'yi pişirirken bir geleneği sürdüyomuşum gibi hissettim.Ne biliyim işte belki anlıyosunuz,belki ne diyor bu diyosunuz.Ama paylaşayım dedim.Annenizi rahmetle andıktan sonra,sizede sevgiler yolluyorum.

Hiç yorum yok: