31 Mayıs 2008 Cumartesi

yine pazar muhabbeti ama...

Şimdi çok merak ettiğim bi konu var.Nedir?Hayatım boyunca hiç fasülye pişirmedim.Bu fasülye hangi fasülye diyceksiniz.Fasülye ailesinin hepsi,ve adı fasülye olan herşey...Dün ayşekadın aldım,hiç anlamam iyisinimi aldım kötüsünümü.Herneyse onu derme çatma bi tarifle pişirdim.Hala pişiyor,kokusu güzel ama kendisinde daha tık yok.Nedir bunun ilmi,biri bana söylesin.Onun dışında brokoli aldım da oda nasıl pişecek,nasıl yenecek Allah bilir.Biraz siteleri gezeyimde,bu sevimli brokolicikler nasıl pişecekmiş öğrenelim.Tanıdık usta aşçılar var ama onlarıda bu konuda rahatsız edemem doğrusu.Ama bana acıyıpta tarif verirlerse bilemicem,hayır da diyemicem :-) Hani şu haşlanıyo,ekşili,tuzlu yeniyo ya işte ondan.Valla ağzımın suyu aktı!Acele tarif aranıyor.Bu arada kabak,salatalık, 0,25 kuruş,ayşekadın 1 ytl.İlk çıktığında 15 civarıydı ya söyliyim dedim.Şimdilik sevgilerimle yetinin,hoşçakalın...

1 yorum:

HÜLYA KOÇHAN dedi ki...

Ah şekerim yemek yapamamayı sen dert ediyorsan ben ne yapayım acep.Senin elin nerminle,pervine çekmiş çok lezzetli.Bende peri hanıma,gerçi bizde lezzetsizlik değilde,isteksizlik var malesef.Ben sana yardımcı olmak çok isterdim ama nafile,bildiğim konular değil.Ama istersen bende bugün karnıyarık yaptım onun tarifini vereyim,hah hah hah.Öpüyorum