10 Mayıs 2008 Cumartesi

buralar bir dünya harikası

Tabiiki işleri bitirir bitirmez kendimizi dışarı attık.Ama ne gezmek!Bi gün Fethiye merkez çarşı,pazar bi gün Ölüdeniz semaları.Henüz havalar denize girecek kadar sıcak değil,ama kumsalda kumlarla oynamak serbest.Özellikle Ceylin kumları,denize taş atmayı çok sevdi.Herhalde onu denizden kumdan pek alamıycam.Olsun kızım,bebeğim kumlarda büyüsün.Annem eve döndü,devirteslim bayrağını kayınvalideme devretti.Gerçi,köprüden geçerken birbirlerine deymeden geçiyolar.Böylesi hepimiz için daha hayırlı.Malum buraya huzur için geldik.Ben herşeyi sineye çektim ama herkez aynı şeyi düşünmüyor.Daha fazla açık konuşamıycam.Rtük'E takılabiliriz.Evde yalnız kalmadım daha.Ama annemin gittiği gün hep ağladım.Çok dokundu yalnızlık.Şimdide pek bişey anlamıyorum ama hepten yalnız kalınca çok koyacak.Neyseki Şövalye adasına karşı olan evimizin balkonunda Ceylinle vakit geçireceğim.Biraz hava yaptım size çaktınız köfteyi.Bende işle ilgili bi cacık yok hala.Zaten imkansız gibi gözüküyor ya hayırlısı.Bakalım zaman ne gösterecek.Evde oturup koca parasımı yiycem yoksa harçlığımı çıkaracak bi fırsatım olcakmı?Zamanla hep beraber göreceğiz.Şimdilik hoşçakalın.Arayın beni sıksık,bağları koparmayalım...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kardeşim yok öyle yanlızlık falan, bizler seni bırakmayız, kolay kolay bizden kurtulamasın... Amann haa oraları iyice öğren araştır benim için orya gelince eli boş dönmeyeyim, eee Fazilet teyzende sevinmiş olur. :) Oooo sana o kadar çok anlatacaklarım var ki Kantin de neler oldu neler :) ama yağma yok o kadar kolay anlatmam. Biraz meraklan bakim. Azime selamlar, Ceylin hanıma da sevgiler... GÖRÜŞÜRÜZ...