15 Mayıs 2008 Perşembe

1 ay sonra...

İnternetimiz bağlandı.Artık günlüğüme kaldığım yerden devam edebilirim.Tabii bu cadı Ceylin beni rahat bırakırsa!O kadar boş durmuyorki; 5 saniyede oyuncaklar dağılmış,kıyafetler çekmeceden çıkmış,bide masaların üstüne tırmanılmış.Ben hızına yetişemiyorum.Yarım ağız konuşmasıyla "anne bak otudum" deyince tabii bende yelkenler suya iniveriyor.Günler onun büyümesini izleyerek,konuşmalarına,kurduğu cümlelere şaşırarak geçiyor.Yazık olsunki,bu zamana kadar onsuz geçirmişim.Tabiiki geçim derdine düşünce bu duyguları rafa kaldırmıştım.Ama şimdi onsuz geçen zamanıma acıyorum.Neyseki zararın yarısından döndüm.Keşke dediğim tek şey Sarıyer'de geçen 3 senemin boşunalığı.Neyse ondada bi hayır vardır elbet.
Misafirim gitmedi,yarın yolcu kısmetse.Ondan sonrası ya sıkıntı,ya huzur göreceğiz.
Benim sevgili candostum,kardeşim;yorumunu aldım.Fekat hiç iyi bişey yapmadın.Şu anda saat kolluyorum.Ne zaman arasam,şimdi mi arasam.Kurt düştü birkere içime.Fazilet teyzem niye seviniyo,Kantinimde neler oluyor.Ah Kantinim ah,adını anınca bile boğazım düğümleniyo,bizi bizden ayıran kadere sövüyorum.Daha bitmemeliydi,yaşancak güzel günlerimiz vardı daha.Öğrenecek çok şeyim vardı.Rızkıma,dostluklarıma,sevgilerime engel olan bu perdeye şimdi bi küfür sallardımda,bu platformda olmaz!
Neyseki gönüllerde hiçbişey bitmedi.Hala kalbim ben uyurken,Metro'dan inip,Rumeli'den aşşa kendini salıyor.Köşedeki simitçiye,çiçekçi Nejla'ya günaydın deyip,o siyah kapıyı gümleterek Kantin'e giriyor.Ustamla kavga gürültü günaydın,selamınaleyküm tartışmaları yapıyor.Heyt be duydunuzmu her sabah geliyomuşum haberiniz olsun.Canlarım,hepinizi çok özledim...

Hiç yorum yok: