20 Mayıs 2008 Salı

yürümek güzel

"Oturma kızım kalk,al kızınıda birikmiş çöplerini at,ekmek al"dedi bi ses.Sabah temizlikti bulaşık,çamaşırdı,Ceylin'in yemeğiydi derken geçiyor.Öğleden sonra hava hafif serinlenmeğe başlarken,apar topar giyindim Ceylin'i hazırladım,saldım kendimi yokuş aşşa.Yürü babam yürü,kendimi pazar yerinde buluverdim.Gelmişken bide akşam pazarını dolaşayım dedim.Pazarı kaldırırlarken sebzeyi,meyveyi daha ucuza bırakıyorlar.10 ytl'ye ihtiçlarımın bir kısmını gördüm.İşte pazarı bu yüzden seviyorum.Hem ucuz hem taze.Köylü kadınları tarladan toplayıp getiriyor parasınıda kazanıyor hemde mahsülü eritiyor.Güzel bir sistem.Onlar kadar olamadım be!Evde köreleceğim,bildiklerimide unutucam.Benim kafayı sıyırmam yakındır.O yüzden bol bol yürüyüşe çıkmam kafayı dağıtmam lazım.Ne kadar yürüdüm tahmini birşey söyliyim.Taksim'den Mecidiyeköy'e kadar.Yaklaşık mesafe bu.Burdan heryere minibüs var.1.25 kuruş.Ölüdeniz daha pahalı,oda 3.50 kuruş.Yani aslında cebinde paran varsa heryer Paris.Boşver biz yürümeye devam edelim...

Hiç yorum yok: