28 Mayıs 2008 Çarşamba

bu kız tam bir canavar oldu

Yarabbim sen gençliğime acı,aklıma mukayet ol,bana sabır ihsan eyle!Yoksa çıldırıcam.Küçük canavar bana 5 dakika izin verdi de İRMİK'ciğime bişeyler yazabiliyorum.Çoook sabırlı olmam lazım çoook.Şu bikaç gündür bi krizler geldi ona, gecesi bi alem,gündüzü bi alem.Uyutmaya çalışıyorum uykum yok diyor,e hadi kalk diyorum bu sefer uykum var diyor.Gelde sabret kardeşim şimdi.Ne söylesem tersini yapıyor.Sınanıyormuyum ne!
Şimdi ben çalışmayı özlemezmiyim.Evde beni maşa olarak kullanan bu canavara esir oldum.Onunla vakit geçirmek güzel ama işin bide bu boyutu var.Bunlar daha iyi günlerin diye bi ses duydum.Herhalde iç sesim de olayın farkında,bana sabır diliyor.Bakalım daha bu bücür beni ne hale sokacak...

1 yorum:

HÜLYA KOÇHAN dedi ki...

Dünyanın en güzel varlığı hakkında böyle düşündüğün için seni kınıyorum.Ben kimmiyim.......Sence.Kalbinden bir parça bakim beni gerçekten seviyormusun,tanıyabilcen mi?Ceylinim az bile yapıyorsun bu annene.Benim içinde yap.