29 Mart 2008 Cumartesi

hafifim,hafifsin,hafif


Sevgili günlük,
valla kuşlar kadar hafifim artık.Çünkü, kararsızlık ve kararsızlığın vermiş olduğu bunalım, depresif hareketlerden arındım. Artık nereye gideceğimi bildiğim için,kolileme ve paketleme işlerini ayrı bi zevk duyarak yapıyorum.Benim bu kararımızla birlikte tüm çevre halkı bi rahatladı,bi oh çekenler olduki sorma.Herkeze bi hafiflik geldi.Meğer ne kadar kasmışım insanlarımı! BEKLE BİZİ FETHİYE...Sanki herkez kollarını açmış bizi bekliyor gibi konuşuyorum,ama n'apayım sevincimi paylaşıyorum sevgili günlük.
Gitmeden önce;sevgili arkadaşlarımı,iş arkadaşlarımı,ailemi ziyaret edeceğim.Ceylin'imi son kez gösterip,hasretlerini gidereceğim.Gerçi her türlü çok özleyecekleri kesin.Benimde yapacak bişeyim yok bu konuda.Özleyeni Fethiye'ye bekleriz.Hatta önümüz yaz,tonlarca para verip kazık yiyip,paranızı yiycenize gelin bedava kalın yiyin için yan gelin yatın...Herzaman kapımız açık pamuklarım.
Önümüzdeki hafta Azim'le Fethiye'ye gideceğiz.Havasını koklayıp,evimizi tutup,işlerimizi ayarlıyacağız.Bana bol bol dua yollarsanız sevinirim.Şansa ihtiyacım var.Tabii birde paraya!Hadi bakalım dostlar, yarenler, pamuk eller cebe girsin.Önümüzdeki günlerde kapınızı aşındıracağım.Şimdiden sizi çok seviyorum.O halde ne diyoruz;Yaşasın kötülük!Şaka şaka işin iç yüzünü bilen biliyo,dahada bu konuyu deşmeyelim.Evet sevgili günlük bugünlükte bu kadar..İllaki görüşeceğiz.Bay bayın!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hımmmm... desene beklenen zaman geldi. Şimdiden başarılar, inanın yeter. Zorlu bir marton sizi bekliyor, hadi rastgele :) eee bi de artık tatlı tarifleri vermeye başlarsın buralarda da yapamasak da en azında yemiş kadar oluruz ya da ben en iyisi Fethiye ye gelim... Not: saçlarım bir uzadı görmen lazım :)

Adsız dedi ki...

irem hanım,yazılarınızı zevkle takip ediyorduk,birden kayboldunuz.Lütfen artık ara vermeyin..zaman değerlidir,ne zaman ne getireceği belli olmaz.