11 Kasım 2008 Salı

irem İstanbul'da...

Çok uzun zaman oldu.Kazandan çıktım,ama bu sefer başka bir kazanın içindeyim.İstanbul'da yine kafam mengenenin içinde sıkışır durumda,şuursuzca dolaşmaktayım.Sezon biter bitmez attık kendimizi memeleketimize.Özlemekmi hayır!Çünkü annem yanımdaydı ve kuzenlerlede 2 ay önce görüşmüştüm.Yani henüz hasretim dibe vurmamıştı.Ama kocamın sinirleri gerilmiş,çalışmak onu yormuş ve sevgili Sarıyer'ini özlemişti.Geldik...Anneciğinin şefkatli kollarından tam 1 haftadır çıkmıyor.Eski semt arkadaşlarını görmek,gezmek,içmek,muhabbet yüzünden bizi bile görmedi gözü.Öyle olsun bakalım.Onu rahat bırakıp kendi hayatıma hiç O yokmuş gibi devam etmeye karar verdim.Özgür kalmaya herkezin ihtiyacı var tabii.
Bende bu arada hemen Kantin'ime,kuzenlere,semtime koştum.Hala kuzendeyim.Bugün napıcamı henüz bilmiyorum.Bu arada annem bulunduğu evden taşınıyor.Hafta sonu onu taşıcaz.Ondan sonra kendi derdime düşücem.
İstanbul yine bana fırsatlar sunmaya devam ediyor.Ayağımızın tozuyla iyi veya kötü bir sürü haber aldım.İş teklifleri....
Aynen eşimede böyle teklifler gelince bizim kafa oldu kazan!Fethiye'yi şehrimi,semtimi,evimi çok seviyodum.Orada huzurluydum.Şimdi tekrar İstanbul'a dönmek bana 7 ay önce yaşadığım sıkıntıları yaşatacakmış gibi geliyor.Bilmiyorum yine bilmiyorum.Burdaki fırsatlar da geri çevrilmez.Ama ordanda kopmak istemiyorum.
Şimdilik bi karara varmadım.Yine sizlerle konuşup,sıkıntımı paylaşmaya devam edeceğim.
SONRA GÖRÜŞELİM...

Hiç yorum yok: